Pinned toot

Welp, if I'm gonna get called a freak, might as well get my freak on, lolol.

Which is kind of funny, considering I'm actually tame as fuck.

Anyway, hello. c: I finally got around to jumping in. I like Legend of Zelda and vent art and especially Zelda vent art and tormenting my favorite protagonists. Looking forward to getting to know y'all.

It's so nice to have a space for some darker self-expression that isn't fraught with anxiety. I really appreciate it.

Toon Link boosted

ahh~ i finally figured out a coloring method that works for me, i'm so happyyyy~~~

Show thread
Toon Link boosted

Oh shit, it's October! I hadn't finished last year's Goretober prompts!

Do I finish them, or do I start a new prompt list? *rubs chin*

They were very nice prompts. Maybe I can pick from the two.

Toon Link boosted

Got my finalized card for Bingo and some of these prompts are so delicious, oh man, can't wait to fill them.

Dunno how many I'll be able to get done by the end of the year, but I'm gonna find out.

There's still a few days left before signups close if anyone wants to get a bingo card of their own and try it out! They accept all sorts of original and fandom media, not just fanfic!

bannedtogetherbingo2020.tumblr

Toon Link boosted
Toon Link boosted

today i was talking abt luke working himself sick and being too reckless to relax

Toon Link boosted

A comic panel of the episode I'm working on (part.2 of the battlefield story arc), grayscale step and work-in-progress.
#krita #peppercarrot #webcomic #oc #creativecommons

Toon Link boosted

The struggle between "fuck you I don't have to justify what I like to anyone!" and "oooh here is a hashtag-relatable justification of why I like what I like!" is very real.

Toon Link boosted

i knew what was gonna win a day and a half ago so i'm gonna pretend i drew these super fast.

trying some new stuff so if it looks off that'd be why.

chosen via poll.

Toon Link boosted
Toon Link boosted
Toon Link boosted
Toon Link boosted
Toon Link boosted
Toon Link boosted
Toon Link boosted
Toon Link boosted
Toon Link boosted
Toon Link boosted

bougereau study 2 that I started very ambitiously and lost steam after I finished overrendering the skirt lol

Show more
🔞 baraag.net

By clicking past warnings of any sensitive content, you affirm to be 18 years of age or older, and agree to the Terms of Service.

🎨 Freely share all types of art. This instance welcomes any depiction expressed as a piece of fiction in subject or setting. Re-posting is discouraged.

✅ Uncensored 2D drawings & 3D models
✅ Zero guidelines on fictional characters
❌ No real life photographic pornography
❌ No illegal content*